Update: Skyesamtalet!

2014



åhh gud vad bra skypesamtalet gick!
Det var absolut inget att vara orolig för,
de var jättetrevliga och snälla!
Alla i familjen var med förutom pappan och
det var jätteroligt att prata med alla. 
De är verkligen supersöta och jag är supertaggad
på  att åka dit i Augusti! 
Barnen var jättesöta och allt känns superbra
just nu.
 
De sa även att de hade planerat in några resor
under året, så jag ska bla. till Louisianna, Georgia
och Illinois!
 
 
Ungefär såhär glad var jag under hela skypesamtalet!
 
 



Marthina

http://nattstad.se/marthinaceline

Jag ska också åka som utbytesstudent 14/15, länkbyte? :) KRAM

Svar: Absolut, har länkat dig nu :)
Mimmi in America ☆★☆


Har lagt till dig nu också! Ha ett helt fantastiskt år:) kraaam


Hej Mimmi! Vad roligt, jag gör gärna länkbyte med dig. Länkar dig på direkten


Hello

Har du några tips på hur man kan samla/tjäna pengar till ett utbytesår? Jag ska förmodligen åka nästa år och behöver lite tips! (har redan börjat samla med mina föräldrar men behöver lite små tips) ^^


Lisa enkvist

http://www.nattstad.se/lisaenkvist

Sv: Okej, vad bra! Har mailat de nu, så får hoppas att de svarar snart. Nu är det inte långt kvar för oss alltså.. När åker du? Kram :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?