Eventuell placering!

2014



Igår kväll tog en amerikan kontakt med mig
via facebook. Jag blev såklart jätteförvånad och skrev
till henne direkt. Hon berättade då för mig att hon var min 
blivande värdmamma. 
Jag har inte fått detta godkänt av STS än, så jag väljer
att inte gå ut med mera information om detta än så länge,
men tänkte bara berätta att jag eventuellt har en placering
inför mitt utbytesår i USA! 
Detta är helt sjukt, det blev liksom mera verkligt nu.
Jag kommer berätta mera om familjen, staten osv. när
jag fått det bekräftat av STS.
 
 
 
Bilden kommer ifrån google.
 



Hanna

http://hkmm.webblogg.se

Vad kul! Hoppas att organisationen hör av sig snart så att du får det bekräftat! Blev såååååå glad när jag fick min placering så jag förstår verkligen hur du känner nu hahah! :D Ska själv åka till en liten by på 900 invånare i Indiana. Litet? Ja. Men jag tror absolut att det kommer bli urmysigt! :D Skulle du vilja göra ett länkbyte? KRAM!

Svar: Ja verkligen! Kan knappt vänta tills de hör av sig! Min "blivande" by består av 5000 invånare. Det är ju lite större än ditt, men fortfarande 10.000 mindre än det jag bor i idag.

Fixar länkbyte när jag kommer hem! :)
Kram
Mimmi in America ☆★☆


Felicia Forsgård

http://fforsgard.blogg.se

Ska bli jätteroligt att följa ditt år! Jag ska också åka som utbytis (kanske) fast 15/16! Kram!

Svar: Kul att du tycker så! Hoppas du ställer frågor om du undrar något! Kram
Mimmi in America ☆★☆


Hanna

http://hkmm.webblogg.se

Sv. Nu är din länk också klar! :) 5000 låter ju skönt ändå! Vet inte vad du hade hoppats på men det låter väldigt mysigt! Alla kommer ju typ veta vem du är när du kommer dit liksom hahah ;) Du kommer säkert få det jättehärligt tjejen!

Kram!

Svar: Jag hade inte så höga förväntningar utan gick in med en positiv attityd bara! Strävade faktiskt efter en mindre stad så det känns super! Det blir ju vad man gör det till! Hoppas ditt blir lika bra!
KRAM
Mimmi in America ☆★☆







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?