~ Louisiana sum up!

2014



Här kommer några bilder från min helg i Louisiana! 
Det var en jätterolig helg och överraskningsfesten för Brice farmor blev en succé! 
Jag träffade jättemånga nya trevliga människor, och jag lärde känna hans släkt
bättre. Vilket gör att jag känner mig mer och mer som en del av denna familj.
 
Huset överraskingsfesten hölls i! 
Detta hus är över 200 år gammalt och ska innan ha varit en platage.
Där de odlade bomull och slavar arbetade. Det sägs även att
detta huset är hemsökt, men jag vet inte.
 
Detta är sjukt vanligt att ha här nere i södern! 
En liten "Rock Chair" som de kallar de.
Super mysiga och trevliga att sitta och prata i under kvällarna.
 
Front porch.
 
Jag älskade denna idé! 
Alla familjer som kom till festen hade med sig några bilder
på Brice farmor som de senare hängde upp i detta familjeträd. Det 
var hur coolt som helst och jag tyckte verkligen det var en fräck idé.
Eftersom vi ar ca 120 personer så blev träder väldigt fullt efter ett tag.
 
A "Hay Ball", väldigt vanligt att ha nere i trädgården nere i södern.
 
De hade även hyrt in en stor uppblåsbar rutschkana som alla barnen kunde
leka med. Detta var en av de bästa idéerna för alla barn höll sig sysselsatta medans
de vuxna kunde sittna i lugn och ro och prata osv.
 
Ellis.
 
Brody.



Mamma

Jag vill oxå ha en Rock chair , såg jättefint ut







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?