Soocer banquet för the boys & girls club!

2014



Runt klockan 11 åkte hela familjen ner till en restaurang i Greenwood, vid namn Mazzios.
(aka en av de bästa restaurangerna om du vill ha italiensk mat)
Där vi skulle ha en Soccer banquet för våra två soccerteams! Jag har hjälp Miranda
att coacha två lag här borta under hösten och det har sakta men säkert lett mot ett
avslut. Vilket såklart är supertråkigt, men jag ser fram emot att få sova ut på lördagar innan
killarna börjar spela basket i Januari. Jag är supertacksam för att Miranda lät mig vara med
och coacha denna säsong och jag har tyckt om varenda minut av säsongen!
Alla barn är så otroligt söta och det har varit en riktig upplevesle för mig att se alla barn
utvecklas som både personer och soccerplayers. 
 
Mazzios! 
 
Zoie, (som jag inte vet vad hon håller på med?)
 
Pizza.
 
Zoie och Miranda.
 
Brice, Xander and Keaton.
Gud vad jag är stolt över Keaton! Han har varit en superduktig spelare
under denna säsong och han har hjälp laget så himla mycket,
och verkligen visat vad riktig laganda betyder. Tyvärr så bröt han sitt nyckelben
under en träning för 3 veckor sedan och missade slutet av säsongen, men han
har ändå dykt upp under matcher och träningar. Vilken kille han är! 
 
Zoie och Xander.
 
Gavin, Dunn och Brandon.
 
Trofén alla barnen fick för att ha deltagit i spel detta
år. Jag tycker de är supertuffa!
(Bilderna är i miniatyr så för att göra de större, klicka på de!)








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?