Homecoming game and week!

2014



Well, om jag ska sammanfatta denna vecka så ska jag säga hektiskt, rolig och uppleveserik! (Om de ens är ett ord?) mitt svenska ordförråd är ju inte på topp om man säger så.. Men jag försöker verkligen att hålla mitt svenska ordförråd uppe, men kan inte säga att det är så himla lätt! 
 
Homecoming week var iallafall i veckan och herregud vad roligt det har varit. Spiritweek och alla har klätt upp sig i olika teman osv. Av alla dagar vi hade så var nog Tacky Toursit min favorit! Alla var klädda i hawaii-skjortor och sandaler med strumpor i, men antingen en kamera eller kikare runt halsen! Hur kul som helst verkligen. 
 
Mythological Monday 
Toga Tuesday 
Western Wednesday 
Tacky Tourist Thursday 
Spirit Day Friday 
 
På fredagen var de också homecoming och vi skulle kröna homecoming queen och hennes court. Alla killar var uppklädda i slacks och skjorta, och tjejerna hade kjol och en topp. Verlkigen jättefina alliho
 
 
 
 
På kvällen var det senare dags för The Homecoming football game. Vilket vi faktiskt vann med 40-0. Så det gjorde hela kvällen mycket bättre. Stämningen på homecoming var helt obeskrivlig och alla människor var helt vilda! Mycket bilder togs under kvällen och jag kan stolt säga att jag älskar att vara en Bulldog! 
 
 
 
 
Dessa bilder är miniatyrer så klicka på de för att göra de större.
 
 
 är så tacksam för att jag får vara här.
lär mig så mycket om livet varje dag, och
så mycket om hur man ska vara som människa.
Jag uppskattar varje person jag möter här för alla 
är så jordnära och härliga människor. 
Trodde aldrig detta om mitt år.
Herregud vad jag trivs.
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?