09.04.14 VS 04.09.14

2014



Dagen idag har varit super, en väldigt varm dag dock, ungefär 33C eller mer skulle jag tippa på. Hade såklart Jeans och en långärmad tröja på mig idag också vilket gjorde det hela mycket värre. Efter skolan stannade jag kvar för att kolla på TJ, Maria och Thomas när de spelade Tennis. Matcherna började 3.30 och vi kom inte där ifrån försän klockan 7! Så det var 3½ timme i solen och mina fötter fick en väldigt tjusig bränna om jag får säga det själv. 
 
Efter tennisen åkte vi till ett matställe där vi åt "Chicken and Rice" och jag provade salsa-melted cheese för första gången och herregud vad gott det var! Hoppas verkligen att vi åker tillbaka dit snart för det var verkligen supergott. Att umgås med TJ, Marianne, Maria och Thomas var superkul. Verkligen 4 otroligt roliga och charmiga människor som jag hoppas på att spendera mera tid med! 
 
Vi spenderade även 40 minuter vid "The nature center". Vi satt på en brygga och pratade, gjorde massa cirkus konster och hade det allmänt trevligt. Amerikanare är mycket mer öppna och trevliga än svenskar..
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?