Catching up huh.

2014



Har återhämtat mig lite efter vad som hände i onsdags. Det var verkligen något annorlunda och något jag inte var beredd på. Har fått förklarat för mig hur allt gick till och hur allvarlig situationen var. Personen som gjorde det är ju minst sagt illa ute. (Pratar om bombhotet),
 
För att hålla er uppdaterade så har det inte hänt så mycket i veckan. 
Jag har varit på en födesledagsmiddag med några tjejer, vi åt sushi, pratade och hade det allmänt trevligt, sedan har jag tittat mycket på amerikansk football och hängt med lite vänner.
 
Gårkvällen var dock hemsk.
Min värdmamma hade feber, jag hade feber, jag upptäckte att jag har en vagel, min värdsysters fågel dog osv. 
Inte mycket sämn från igår till idag, men jag överlever! 
 
Detta inlägg kommer att bli väldigt rörigt men så får det bli.
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?