Greenwood Bulldogs VS Southside Rebels!

2014



Denna fredag kväll har varit helt annat än lugn ska jag säga er! Shit, vilket drag, vilka människor, vilket spel.
Kvällen bestod av ett footballgame mellan Greenwood och Southside. (Our biggest rivals). 
Så denna match har verkligen varit omtalad, alla har varit exalterade och det har bara varit en bra vecka inför matchen. När jag väl kom dit umgicks jag med två utbytesstudenter från Brasilien och vi käkade mat, pratade och umgicks. 
 
När matchen sedan började närma sig fick jag kontakt med Regan, en av tjejerna jag umgås med här borta, och hon sa att hon skulle filma under matchen och frågade om jag ville hänga på och jag ångrar inte det beslutet! 
Herregud vad bra jag sett hela kvällen. Eftersom Regan filmar med sina kameror under matchen så får hon vara nere vid spelarna, alltså bakom de, bredvid de osv. och de gör att man ser matchen och spelarna så mycket bättre. Jag var alltså ca 5cm ifrån planen medans de andra i student section kanske var 10-15 meter bort! Så nästa homegame ska jag ta med min kamera och fotografera lite så ska ni få se! 
 
Ikväll får ni nöja er med lite bilder från matchen!
 
 
 
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?