I haven't been this happy in a while.

2014



Har haft en riktig mysig helg tack vare Marianne. Hon tog med mig till hennes vänner i lördags och vi umgicks
allihopa, och jag är henne tacksam för det. Vi åkte ut till en tjej som heter Maria och vi hade en bonfire. 
Vi snackade, spelade hög musik och hade det allmänt trevligt. Har inte mått så bra som jag gör nu på evigheter. 
Det känns verkligen som jag kommit in i vardagen här borta nu, och jag mår så bra.
 
Vet att många utbytesbloggar lämnar ute det dåliga som  händer, men det ska inte jag göra.
Livet är bara allmänt bra nu och jag är lycklig. 
 
Bjuder på alla bilder som publiceras på bloggen.
Ska bara berätta för er att de med Marianne är inte
ens i närheten av hur hemska de egentligen är.... 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Marianne Hetland

I love u Mimmi <3 <3







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?