Keeping up with the Esermans!

2014



Har under veckan bara lagt in bilder från olika händelser pga att jag inte känt för att blogga helt enkelt.
Men jag ville fortfarande hålla er uppdaterade om vad som händer här borta på andra sidan Atlanten. 
 
Den här veckan har flugit förbi och jag har gjort så mycket, men ändå så lite.. (som vanligt!) 
Jag har blivit intervjuad av en grupp människor, som resulterade i att den videon kommer visas på alla bildskärmar i skolan.. Så jag ser inte fram emot att se mig själv runt om i skolan.. 
Jag har köpt nya fotbollssaker, alltså skor, benskydd osv. Så nästa vecka börjar jag spela
fotboll på allvar här borta!
Har även dragit på mig en feber, så var hemma från skolan idag! (Tack vare Zoie).. 
Vilket också resulterade i att jag missade kvällens footballgame.
Fick se det via livestream och Greenwood vann med 52-31! [GO DOGS!]
 
"Cheers Cheers for old Greenwood high!"
 
Annars har allt bara rullat, allt här är ju vardag och jag gör inte så mycket. Jag går till skolan varjedag, tränar knattar i fotboll och ska själv börja träna fotboll nästa vecka! 
 
Känner också att jag blir mera southern and southern för varje dag som går.
Använder nu uttrycken "y'all! och ain't" väldigt flitigt, även "dang" och "boomersticks" slinker
ur en ibland! 
 
Zoie and I wearin' the same shirts.
Santii, Jeff and Thomas.. (charmin' I know)..
Buttercup, our cat and GO DOGS GO poster.
Bethroom selfie at school with Marianne, my favorite norwegian.
Web Technologies.
- This classroom always smell lika candy! She has a lot of candles
who smell like vanilla, candy, cupcakes etc. and it makes me so hungry
all the freaking time! I'm happy it's 7th period though, so I could go home and eat
afterwards.. 
 



Susanna Maria J

http://oslofru.com/

Härliga bilder :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?