Keeps on going.

2014



Dagarna flyter bara på här borta och de mesta har nu blivit vardag. Amerikanska tonåringar har sjukt mycket läxor vilket resulterar i att de inte kan umgås på vardagar, vilket jag inte tycker om. Jag får en matteläxa varje dag här borta, men jag förstår de inte och jag har därför inte gjort de. Imorgon ska jag byta den klassen och herregud vad skönt det ska bli! Den kursen är verkligen för svårt och jag förstår inte hur man ska kunna förstå slope, reflected over x-axis osv. Så den kursen åker rätt ner i sopptunnan! 
 
Istället hoppas jag på att få kunna ta Spanish 1 eller Study hall, men vi får se. Enligt skolan var jag tvungen att ta en mattekurs, men jag hoppas inerligt att de kanske kan göra ett undantag. (bara för mig hehe). Ni ska bara se och höra mina mattelektioner. Hjärnan jobbar förfullt men ingenting fungerar. 
 
På fredag är det dock andra bullar för då är det dags för #1 football game! Jag och några människor ska åka till Springdale för att kolla på matchen och snacka om att jag är taggad. Har hört mycket bra om Greenwood Bulldogs så nu är det upp till bevis! 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?