September is here!

2014



Hejhopp alla fina människor.
Denna vecka har börjat helt okej om jag ska vara ärlig. Skolan är helt okej och det är många som försöker sig
på att prata svenska med mig vilket är hur roligt som helst. Alltså det låter inte ens som svenska, utan de låter som ett helt nytt språk, det är sjukt. 
 
På måndagar är jag på The boys and girls club för att hjälpa Miranda att coacha hennes soccerteam och det är jättekul! Många söta flickor och pojkar som försöker spela fotboll, stretcha och göra armhävningar. Det ska verkligen bli intressant att hjälpa henne att coacha denna säsong för jag tror att de kan ge mig en lite bättre bild på fotboll osv, så det ska bli kul.
 
Spenderade kvällen på The boys and girls club och delade in alla pojkar och flickor i olika lag. Det var väldigt stressigt och tog väldigt lång tid, men jag tror faktiskt att vi fick ihop två superbra lag! Så under hösten kommer jag coacha soccer och på våren kommer jag spela. Det kan ju nästan inte bli bättre! 
 
Har kanske en jätteawesome nyhet att dela med mig av, vilket jag hoppas
att jag får dela med mig av!
 
 
 
 
 
 



Susanna Maria J

http://oslofru.com/

Bra skrivet på bilden där :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?