Weekends travel by so fast and the year will soon be gone.

2014



 Dagarna här borta rullar på så himla fort och jag hinner inte med alls. Jag  hinner inte med det jag vill, jag vill bara att tiden ska stanna, ge mig en paus. Låt all information sjunka in, låt alla observationer  sjunka in, låt mitt nya liv sjunka in. Jag kan fortfarande inte riktigt förstå att detta är mitt hem nu, jag bor faktiskt här. Det är här jag kommer bo för de närmaste 9 månaderna, och jag älskar det, rent ut sagt. Det var väldigt längesedan jag var såhär glad under en så lång tid. 
 
Jag tror att jag behövde detta år, jag behöver få något annat att tänka på ett tag. Det var mycket nytt i Sverige, saker gick inte som jag hoppades på osv, så jag är otroligt glad att få vara här. Att bara vakna upp 6.30 varje morgon gör mig glad, det faktum att jag ser fram emot skolan varje morgon, att jag vill träffa mina klasskamrater. 
 
Hade du frågat mig för ca 4 månader sedan hade jag aldrig velat gå till skolan den morgonen. Det är bara något med skolan här som gör det så intressant, jag vill gå dit. Jag lär mig nya saker varje dag, jag skrattar varje dag, människorna här är så snälla, omtänksamma och glada och det blir man ju själv glad av! 
 
 



Susanna Maria J

http://oslofru.com/

Mysig bild :)


Låter så himla nice!! ❤️







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?