5 days until my first soccergame!

2015



Hejj alla!
Längesedan vi hördes av nu, så tänkte att det var dags att slänga in ett litet inlägg.
Det är inte mycket som händer just nu, går till skolan, tränar fotboll och åker hem,
sedan går livet på repeat om och om igen. 
 
Nästa fredag har jag min första fotbollsmatch här borta, och kommer då
vara målvakt för Varsity, så det ska bli superroligt! 
När vi ändå är inne på fotbollsfronten så kan jag väl berätta att det blir både
spel som målvakt och utespelare under min fotbollsäsong här, superkul verkligen!
 
Sen får man inte ta och glömma bort mina #6 fans som sitter här hemma
och är förmodligen mer exalterade än vad jag är haha!
De har införskaffat sig ett par snygga tröjor också, så det blir ju super!
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?