Fast Food in America.

2015



Jag vet att fast-food är en jättestor grej här i USA så idag tänkte
jag faktiskt prata vilka som är mina favoritrestauranger.
 
Sonic - är en Drive-In restaurang där man kan beställa olika sorters
mat, glass, shakes, sodas etc. Mina favoritsaker att äta på Sonic
är Cheesetots, deras shakes, och deras Mozarella sticks.
Jag har blivit helt kär i den här fast-food restaurangen och jag
kommer sakna den så mycket när jag kommer hem till Svedala.
 
Geno's Pizza - Herregud, hur ska jag förklara detta?
Världens bästa pizza restaurang! Geno's är helt enkelt ett pizza
ställa där du kan köpa slices av pizzan eller hela pizzor.
Deras pizzor är supergoda, fylliga och fyllda med ost. 
Dock är deras pizzor väldigt flottiga, men det är vad som gör Geno's,
Geno's enligt mig. 
 
Pizza Hut - Helt enkelt en Pizza-restaurang. Deras kanter fyllda med ost & Bacon är det bästa!
De flesta vet nog vad Pizza Hut  är eftersom detta finns i Sverige.
Själv är jag inte så förtjust i Pizza Hut efter att jag började äta pizza på Geno's. 
 
McDonalds - Helt enkelt samma sak som hemma i Sverige. 
Här är dock maten mycket flottigare, det finns ett större utbud, större
portioner, flottigare mat etc. Det mesta här är fullt av socker/smör eller friterat,
vilket gör att det blir mycket mer onyttigt än i Sverige. 
Man kan inte alltid vara säker på att det är riktigt kött, det är oftast en blandning
mellan olika sorter och det är bara malt ner.. 
Men det är fortfarande godare än i Sverige, så man ska väl inte klaga...
 
Buffalo Wild Wings - Herregud. Världens. Bästa. Restaurang.
De serverar allt från pasta till kött, olika desserter osv. Deras mat är
super fräsch, god och maten smälter i munnen, (riktigt matkoma restaurang)..
Vet inte om vi har BWW i Sverige, men om vi inte har det, så borde
vi absolut skaffa det. Deras mat är guddomlig, och det är gratis påfyllning överallt.



Evelina

http://nouw.com/americandream

Heej! Kan inte du göra ett inlägg om hur du tänkte när du packade till USA :)?







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?