Speachless.

2015



Jag är helt speachless.
Det är ungefär 120 dagar kvar tills jag åker hem.
3 månader och 28 dagar. WHAT.
Jag trivs så otroligt bra med vänner, min skola, mitt lag,
allting. Det är nu allt känns som på riktigt. 
Det tog ett bra tag, men det är nu det börjar, och snart är det över.
Jag kan inte riktigt beskriva känslorna jag känner just nu.
 
Självklart vill jag hem till min familj & mina vänner,
självklart vill jag vandra på åby's gator, norrköpings gator igen,
men jag vill inte lämna Greenwoods gator. Det finns inget mysigare än
Greenwoods små gator, deras små-affärer, sonic. 
Allt möjligt. 
Det känns bara så konstigt. Tusentals olika känslor strömmar runt
i min kropp, jag kan inte bestämma mig. 
 
 
"How do you feel about coming home?"
 
 
This is how I feel right now. 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?